Można wybrać którąś z tych mocy aczkolwiek nie jest to narzucone. Można wybrać wymyśloną przez siebie aczkolwiek mistrz gry musi ją zaakceptować. Dodatkowo chciałbym dodać iż każda moc może ewoluować, acz nie musi. Wszystko zależy od sposobu prowadzenia postaci. Można wybierać te same moce co ktoś inny aczkolwiek mam nadzieję iż będzie zachowana jakaś różnorodność. Usunęliśmy z listy regenerację ponieważ moc ta byłaby nie pokonana, prosimy o nie wybieranie jej. Powodzenia!
Latanie - unoszenie się w powietrzu.
Definiowanie problemów ludzi - rozumienie problemów psychicznych ludzi, również jeśli chodzi o moce.
Manipulacja czasoprzestrzenią - podróże w czasie oraz zatrzymywanie czasu.
Czerwona błyskawica - wzmacnianie i doładowywanie mocy innych.
Telepatia - czytanie w myślach innych osób.
Prekognicja - przewidywanie przyszłości.
Super siła - wielokrotnie zwiększona siła.
Fazowanie - przenikanie przez ciała stałe.
Technopatia - oddziaływanie na przedmioty elektryczne.
Pajęcze zdolności - zwiększona siła (nie tak jak super siła) oraz spryt, zwinność i zręczność.
Mentalna manipulacja - czytanie wspomnień, wymazywanie lub przywracanie pamięci.
Niewidzialność - ciało jest niewidoczne dla innych osób.
Pamięć mięśniowa - zapamiętywanie i wykorzystanie każdej akcji fizycznej, którą wcześniej się zobaczyło, na przykład w telewizji.
Emisja wirusa - wytwarzanie niebezpiecznego wirusa który powoduje trwałe uszkodzenia fizyczne lub śmierć.
Elektryczność - tworzy, kontroluje i absorbuje pole elektryczne.
Znajdowanie ludzi - znalezienie każdego człowieka na ziemi.
Pirokineza - tworzenie ognia.
Zmniejszanie siły innych ludzi wykorzystując ich strach - postać bojąca się nas traci siłę fizyczną.
Super szybkość - bardzo szybkie poruszanie się.
Kriokineza - zamrażanie innych rzeczy/ludzi.
Tworzenie czarnych dziur - Tworzenie dziur która przyciąga ciała znajdujące się w pobliżu. Osoba lub rzecz która wpadnie do tej dziury, przepada na zawsze.
Manipulowanie ruchami - Poruszanie ludżmi według własnej woli jak kukiełkami.
Przewidywanie prawdopodobieństwa - pozwala na przewidzenie wszelkich prawdopodobieństw.
Alchemia - transmutacja metali w złoto, srebro i inne.
Uzdrawianie - uzdrawianie innych osób.
Terrakineza - władanie ziemią.
Empatia - wyczucie problemów psychicznych innego człowieka oraz spojrzenia na świat z jego perspektywy.
Pieśń syreny - Przyciąganie innych osób (tych z mocami i tych bez) do siebie grając lub śpiewając.
Teleportacja - zmiana miejsca położenia na dowolnie na świecie.
Wydzielanie radioaktywnej energii - pozwala na tworzenie kul energii.
Silnie rozwinięta pamięć - szybkie pamiętanie wszystkich rzeczy o których czytaliśmy lub słyszeliśmy.
Perswazja - rozkazywanie innej osobie zrobienia czegokolwiek.
Wystrzeliwanie z oczu promieni laserowych - wystrzelenie laseru z oczu.
Kontrolowanie pola magnetycznego - Manipulacja wszelkimi metalowymi przedmiotami.
Kontrolowanie warunków atmosferycznych - zmiana pogody.
Zmiennokształtność - zmiana sylwetki na sylwetkę innego człowieka którego trzeba dotknąć (nie można zamieniać się w rzeczy, rośliny lub zwierzęta).
Wykrywacz kłamstw - wykrywanie wszystkich kłamstw, objawia się lekkimi drgawkami gdy ktoś kłamie.
Doskonały słuch - słyszenie kroków i innych z dalekiej odległości.
Telekineza - poruszanie przedmiotami i osobami silą umysłu.
Offline